bara för att jag inte har något liv

Hur bor du: lägenhet, 5:a
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: 163 cm, tror jag :)
Kan du laga mat: aa, värsta kocken ;D
Vad har du på dig just nu: sammets tights, t-shirt
Har du någon fobi:  trånga utrymmen
Hade du en bra kväll igår: nja, inte så speciell 
Vilket är ditt senaste inköp: 3 BHar
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice ofc ;D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma ;D
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: en penna
Vem snackade du med senast: mamma :)
Varm favoritdricka: te eller choklad beror på :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: har gjort mycket
Saknar du någon just nu: aa..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: härma mig när jag pratar
Någon jag stör mig på: inget som jag skriver här
Senaste person du ringde: ringer inte så mycket, föredrar sms
Senaste person som ringde dig: Nono eller Jankeh
Vad drack du senast: vatten med is
Vill du ha barn: .såklart
Längtar du till din nästa födelsedag: aa, vem gör inte?
Har rakat dina ben någon gång: aa
Är du sugen på något nu: chips
Använder du hudkräm: aa
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: ibland, resten av familjen bakar och jag smakar :D
Röstade du i det senaste valet: nej fick inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja, finns alltid grejer som kan bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: back to December- Taylor swift
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: tuggummi under skolbänkarna
Har du pengar på mobilen: aa, tankade nyss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback