En saknad tjej

Glömde att skriva på dagen idag. Men jag har varit med Nono, Jankeh, karin och Towe, en mycket saknad tjej, har inte träffat henne på jättelänge men idag så bestämde vi oss för lätt träffas och vi hade jättekul, förutom att karin typ "bröt" fingret. Drog lite senare te Stinsen med Jankeh, Nono och Towe. Köpte lite grejer där och Towe och Nono åt på burger king, själv åt jag en glass:) är jättetrött så ska lägga mig nu, och sist jag titta på matchen så stod de 3-0 till sverige mot skottland, de är bra fortsätt så sverige!

 En stor necessär från H&M för 49,50 kr

Mascara 79,50 kr (REA)
Hårnålar 19,50 (har några i håret, så de fattas några på bilden)

Kommentarer
Postat av: Towe <3

<3

2010-08-15 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback